Warsztaty z autoprezentacji i wystąpień publicznych

 

Program warsztatów:

Jeżeli chcesz dowiedzieć się:

  • jak skutecznie kreować wizerunek?
  • jak czytać emocje audytorium?
  • jak mówić, aby być słuchanym?
  • jak napisać dobry tekst przemówienia?
  • co to jest efekt Zeigarnik i jak go zastosować?
  • jak zaprzyjaźnić się z tremą?
  • jakie są zasady perswazji?

Cele szkolenia

  • poznanie technik i zasad skutecznej komunikacji;
  • pokazanie nowych wyzwań i niezbędnych kompetencji związanych ze sztuką wystąpień w wersji online;
  • zwrócenie uwagi na komunikację werbalną i niewerbalną;
  • poznanie zasad skutecznej autoprezentacji;
  • zaznajomienie z zasadami aktywnego słuchania;
  • poznanie barier komunikacyjnych;
  • przybliżenie praktycznych zasad stosowanych w wystąpieniach publicznych;
  • poszerzenie kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej i asertywnej;
  • doskonalenie umiejętności związanych z komunikacją aktywną/dwustronną;
  • doskonalenie kompetencji związanych z operowaniem słowem.

Treści programowe:

  • wpływ relacji na komunikację interpersonalną;
  • wystąpienia online;
  • błędy w komunikacji;
  • aktywne słuchanie;
  • informacja zwrotna;
  • komunikacja werbalna i niewerbalna;
  • komunikacja interpersonalna i asertywna;
  • komunikacja jednostronna a komunikacja dwustronna/aktywna;
  • sztuka wystąpień publicznych;
  • wpływ osobowości na komunikację oraz pisanie perswazyjnych tekstów przemówień;
  • skuteczna autoprezentacja;
  • ćwiczenia na dykcję;
  • elevator pitch;
  • informacja zwrotna po wystąpieniach.

 

Prowadzący:

Sylwester Pilipczuk_Sylwester Pilipczuk – prezes Fundacji im. prof. Tadeusza Kasprzaka przy Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania, pełnomocnik Rektora ds. promocji uczelni oraz pełnomocnik ds. klubu MBA WSFiZ, dyrektor Podlaskiego Oddziału Izby Coachingu, licencjonowany trener budowania odporności psychicznej, certyfikowany coach, trener FRIS®, certyfikowany neuro coach,  mediator, mentor, wykładowca MBA, ukończył studia doktoranckie w zakresie nauk ekonomicznych na Uniwersytecie w Białymstoku, członek International Society for Emotional Inteligence, praktyk marketingu, prezes firmy coachingowo-szkoleniowej Pro-metheus. Pracuje również w Dziale Dydaktyki, Nauki i Spraw Studenckich w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania. Absolwent Wydziału Ekonomii i Zarządzania oraz Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się na: autoprezentacji – sztuce wystąpień publicznych,  kompetencjach przyszłości, inteligencji emocjonalnej, zarządzaniu talentami. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych, ciągle inwestuje w siebie i rozwija swoje kompetencje, ostatnio poszerzył swoje edukacyjne portfolio o certyfikat mediatora w prawie cywilnym i handlowym oraz trenera zarządzania zmianą.

2024 © Fundacja ProAnima. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Skip to content