Program warsztatów:
- Wprowadzenie do mediów społecznościowych
- Reklama w mediach społecznościowych: Facebook i Instagram Ads
- Reklama w mediach społecznościowych: LinkedIn, Twitter, TikTok
- Social media – prowadzenie fanpage na Facebooku
- Social media – prowadzenie konta na Instagramie
- Zarządzanie kryzysem w SM
- Zmiany i aktualizacje w mediach społecznościowych.
Poza tym na warsztatach dowiecie się:
- w jaki sposób pisać posty i reklamować swoją twórczość na Instagramie i FB (jak uatrakcyjnić posty);
- jak dobrać grupę docelową do mediów społecznościowych;
- z jakich stron pobierać bezpłatne i płatne zdjęcia do swoich treści;
- najważniejsze pojęcia e-marketingowe (RTM, CTA, CTR itp).;
- co to jest storytelling i jak go wykorzystać;
- jak wykorzystywać YouTube do promocji treści;
- skąd brać pomysły na posty;
- czym są angażujące posty i jak je tworzyć;
- trendy w social media 2021 i przewidywane na 2022;
- najpopularniejsze narzędzia dla copywriterów;
- jakie są korzyści i zagrożenia płynące z SM
- i wiele innych 😉
Prowadząca:
Dagmara Kokoszka-Lassota – ekspertka w zakresie Facebook i Instagram Ads. Certyfikowany strateg, dyplomowana specjalistka ds. psychologii marketingu i sprzedaży. Mentorka na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. W Socjomanii specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu digital marketingu, wykonywaniu audytów social mediowych oraz przygotowaniu strategii. Uwielbia wystąpienia publiczne oraz nagrywanie edukacyjnych materiałów video. Jej publikacje ukazały się m.in. w magazynie sprawny.marketing oraz „Social Media Manager”.